onsdag 29 april 2009

Halvdag kvar

Hej hej igen i går så skrev jag ingen blogg ,för jag orka ej det eller så hade jag inget att skriva om ändå.Men i dag så har jag & Kurt Lj haft dagen full att göra nästan hela dagen. 1 så städa vi av cafet i Vidingsjö ,innan hade jag städat sj av dam sidan ,killsidan då ingår bastu städ & duscharna . 2 jobbet i hop jag & kurta var för att städa uppe i Ryd omklänings rum mm som ingår i städet .Sedan var´det gott med lite frukost att äta & ta några st koppar kaffe .3 jobbet var för att hämta lite ris som var kvar på korpvallen som trakorföraen ej kunde ta upp eller orka ej det *s'? 4 jobbet var för att ta bort lite sågspån på ett ställe i vid vidingsjö som sedan skulle ha lite matjord över för det ska bli gräs ,tänk vad bra om det skulle läggas ut plastgräs i stället *asg'? 5 jobbet var att sätta upp nät för människor ska spela tennis på vårat område ,men vi han bara få upp ett nät bara ,för att ha lite att göra nästa vecka med :) ...I morgon så är det bara halvdag att jobba skrev jag jobba *s'?
Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar