onsdag 22 april 2009

Olika jobb !

Så var nu halva veckan klar för mig ,efeersom jag går hem i morgon kl 14.30 .Idag så har har det varit olika jobb förstn städa som vanligt mellan vissa kl slag .Efter kl 7 .00 så var jag med en uppe i Ryd för att städa även där som var klart c.a 8.20 .Efter frukost så var jag & K,J & Gäsa för att hämta våran ena släpkärra som var klar hos en smede ,sedan så vart det att åka till Wik & wall för att köpa hem en pressening som ska skydda våra ved uppe vid vedbacken om det skulle börja regna .Efter lunchen så var jag & K.J för att ta upp lite ris som var kvar vid en busshåll-plats som vi körde bort till skog & park eller som vi säger Skog & Skräp.Det vart hela 2 st resor dit för att köra bort dessa ris .Klockan 15.30 så åkte vi hem för dagen då tyckte vi att dagen var slut för oss
Janne

1 kommentar:

  1. Ahh, kikar in och testar om jag kan skriva ett meddelande här, och det ser så ut.. Ha en bra arbetsdag *kram*

    SvaraRadera