söndag 26 april 2009

Trevlig kväll med kompisar !

Godmorgon i går kväll så vart det en trevlig kväll med kompisar till mig & Linda .Vi grilla lite i det fina väder i så långt i från där vi bor ,utan nere vid ån .Vi grilla fläskarre ,sedan till vart det en underbar god köpt potatissallad klart det vart lite dryck med sj så hade jag med mig några st öl .Linda drack vitt vin ,cider .Att få göra sådna saker med underbara kompisar så det ej blir för mycket fylla ,bråk som är lätt att kunna bli om det blir för mycket i västen.Vad händer i dag må tro en söndag? Jo jag & Linda ska till Copp extra för att handla lite granna under dagen ,så ska en jobbarkompis ha 260 kr av mig för att köpa cigg åt mig .Vi sak väl laga till mat med jag & Linda eftersom det är en ny jobbar vecka snart igen
Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar