fredag 22 maj 2009

22-5-2009


Godeftermidag så jag har nu gjort mina timmar även den vecka att jobba .Att jobba en klämdag är ej skoj men så är det inom serviceyrket någon måste jobba även den dag för att sverige ska rullla då kan ej alla stanna hemma fast det är en sådan dag.Ska ej klaga på dagen för den har rullat på ända fram nu till midag nästan då jag fick åka hem med Gäsa & Kurt Lj.K.K ska även hem tidigt i dag sa han redan efter midagen så ska han hem för att ta ut lite överskott på tid som han har fått för övertid .Så de andra lär nog ej stanna så länge i dag heller eftersom herr K.K är borta det heter så är basen bort då dansar knegare på bordet 's'..?

Eftersom det nu är helg igen då får jag snart fixa en grogg rom med cola som jag gillar inte mindre att lyssna på discomusik från goda 80 talet ...Mvh janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar