onsdag 27 maj 2009

Ondag över

Godafton Onsdag jobb över så skönt ,hela dagen så har det blåst nästan hela dagen utan i morse när jag hoja till jobbet då var det ingen vid alls utan i stället +15 grader ute näsan mitt i natten *s'...Vad har jag gjort i dag en bra fråga *s'...Jo då lite har jag allt jobbat var med Kurt Lj först ute vid kärna mosse scot kår för att lämna lite ved 2 st stora säckar som de skulle ha enligt planer .Sedan vart det att jobba med Leffan för att göra i ordning den rabbat vid Ullstämma som inom kort är klar gode gud för det *asg* ..När jag skulle hem så tror jag snart börjar bli senil för att glömma min mobil i mina arbetsbyxor så jag fick cykla tillbaka som tur vad så han jag ej så långt så jag var hemma innan kl var slagen 16.00 *s*...Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar