fredag 15 maj 2009

Så var det fredag igen !

Godeftermidag så var det nu fredag igen ! Vad ska jag skriva om dagen måtro?
Jo det här kan jag skriva om i dag så har det varit städ hela dagen eller skriva halva dagen eftersom jag bara jobbar halvadagen på fredagar ,Gäsa & Kurt lj .Kurt hjälpte mig i dag som vanligt wc inne på cafet för att ta wc medan jag tog andra utrymmen för att städa .Kl 8 .00 så var det morgonfrukost som är vaje fredag på cafet för oss slavar så vi orkar jobba vidare sedan *s'..Efter den frukost så skulle Kurt Lj till Ryd för att städa , & jag ta vårat utrymme för att städa ,medan Gäsa klippte gräset utanför gamla Korpen som har flyttat ....Det var jobbet det .När jag kom hem så var jag tvungen att ta ut lite pengar för att handla på Ica lite granna som tvättmedel mm som går åt som smör eftersom jag har den underbara stuga 1 ggr i veckan *asg* ...När Linda kommer hem så bli det att grilla lite & sedan ta några st öl .Linda ska vä,l ha som vanligt surt vin att dricka *s'...Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar