måndag 8 juni 2009

Mejl mm !











Goafton hemma igen från ett oväder när jag cykla hem från jobbet,så det var bara ta av sig de våta kläder för ej bli mera sjuk vad man nu är då menar jag i huvdet eller som Linda säger e du goo elle *s*.Jag har precis svarat på hennes mail hon skicka underdagen hon i dag varit ledig för hon har haft den underbara helg för att reta henne lite för vet hon lider för att ha delat pass hela helgen,som jag ej skulle vilja ha mera för vet hur det är att ha sådna dyngpass.Det som stod via mejl var att fröken har köpt i dag nere på Ica 3 olika burkar med sill för att äta lagom till midsommar ,sedan grilla lite med kompisar till oss 2 ...Först så gissa jag att hon skulle ha pröjs för det men det stod ej via mejl då är det gratis likafan att ej äta nu på ett tag *asg*..Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar