onsdag 3 juni 2009

Ondag !!!


Goafton skönt att komma hem igen från jobbet .Inte för att jag har i dag slitigt i hjäl mig då skulle jag ljuga bra förd et finns andra som kan det på jobbet inga namn *'s'* ..Men lite har jag gjort i dag kan jag nu skriva städat ,klippt gräs bakom cafet & boulbanorna .Sedan så har jag varit snäll på min lunch till & med fixat fram bord för en del skrev jag en del haha? Det var en massa handikappde som skulle gå eller springa famije spåret på 1.8 km ,sedan skulle de grilla mm.Att sedan få lite prat med en gammal jobbar kompis som heter Anna -Karin kind ..Som jag ofta sa Tut snart kommer kind *asg* .Jag vet att hon ej gilla det ord som jag ofta säger men det skiter jag i :) ...I morgon så blir det bara halvdag att jobba för mig ,Gäsa & kurt Lj .för de andra ska ut på turne till jesuland för att gå på en mässa som ska handla om maskiner mm.

Snart ska jag in hoppa in i duschen för att ta bort min kallsvett som jag har lyckats få i dag ,sedan ska Linda bjuda på något gott att äta hemma hos henne det blir varma mackor & nybruýggt kaffe det är grejor det i mot Ris i frutti att äta ofta haha....Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar