onsdag 10 juni 2009

Onsdagsnöjet


Go kväll det var en lång dag för mig att vara borta från hemmet.Men ack så trevlig dag vart det ändå i dag för att göra en Skolresa till Gränna -Visingsö fast vi är vuxna av oss som fick den resa av Idrott & .Service som har fixat den resa för att äta en mindre bra frukost eftersom många var hungriga som vargar för att få en frallamacka & kaffe på ett ställe som jag ej kom i håg just nu vad det ställe hette ..Skit samma det smaka bra med den smaka bra för att dälja sin hunger precis som att handla en burgare en fredagskväll sent *s*..Att sedan åka remmlag för en hästkusk tala om olika saker vad som har hänt den ö som Visingsö som jag ej trodde på en gång vad hon sa förd en tid var hon ej född som hon tala om ,det är något hon bara har fått läsa från en dum skola **s* ....Att senare få en lunch smaka så fan så gott man ska ej svära men det gör jag ändå nu för nu är jag hemma så ej hos jeusland ...mvh janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar