lördag 27 juni 2009

Så skönt !

Godeftermidag att ha nyss haft tvättstugan som nu är helt klar även har fått hjälp av gullet sj Linda att vikt en del kläder så det ser ganska bra ut för att ta fram dem snart igen för att skita ner eller svettas ner *s*...För svettas gör jag som fan inte mindre i den sköna hetta som nu är ute då ska man drick en massa vatten :P ...Som vanligt har jag tänkt mig att ställa mig i en skön dusch med en (Loka) ,för sedan byta om lite för jag & Linda ska ut för att ta en bit mat som vi vet nu redan vad som ska beställas för ej få grundskalle när man är på det ställe det skulle se bra ut det *asg*.För nu jag vet redan vad jag ska ha ...Linda ska ej ha som jag utan något med fisk eller som hon säger fesk ela gött de låter som hon r från en fiskort :)
Jag har lovat skicka ett mejl till en jobbarkompis hur det ställe var för att äta ...Det blir nog ej bara att äta en ( Loka ) ska nog ner extra haha....mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar