torsdag 18 juni 2009

Trevlig Midsommar


Godeftermidag ! Nu så är det ej långt kvar till midsommarafton då det ska firas med musik sommarhits som jag ofta blir less på att höra efter ett nårga veckor att höra samma låtar på radio & cd skivor som en del har på sina balkonger mm ...Den musik hos mig är ofta rock från goda 80 talet även lite 60 talsmusik allt från lugna låtar till rockenroll beror på vilket humör jag är på för att skriva & lyssna på en del dagar kan vara tunga då blir det ofta lugna låtar ..Är jag på toppen humör då blir det tungung musik som nu då det är att lyssna på gruppen Capten Jack där jag har via nätradio det är musik det som jag gillar .....Det ser ut att bli skitväder i morgon att vara ute för att fira midsommar som ej är muntert inte mindre trevligt att åka ut på bystan för att lukta på skit ,få mygbett på sig *s*.....Men jag önskar en trevlig midommar alla som läser den blogg

Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar