lördag 18 juli 2009

Gott att komma hem


Gomidag skönt att du komma hem från badjouren som börja tidiigt i morse från Skog & Skräp eller säga nästan natt för många som ej orkar kilva upp den tid på dygnet :P .Det blir ej jobb i morgon för detb ska bli oväder så då klarar sig dessa wc mm som vi har bytt hinkar ,sopsäckar på dessa ställen som ej är några st kan jag säga .


Bankekind, Svinstadsjön Faciliteter: brygga, TC, grillplats och lekanordningar. Skötselansvarig: Idrott och service
Bergsbaden, Roxen Faciliteter: brygga, TC och kiosk. Skötselansvarig: Idrott och service
Brokind, Lilla Rängen Faciliteter: brygga, WC, grillplats och omklädningsbyggnad. Skötselansvarig: Idrott och service
Hjulsbro, Stångån Faciliteter: brygga och TC. Skötselansvarig: Idrott och service
Lillsjön, Duseborg/Gammalkil Faciliteter: brygga, TC, grillplats, lekanordningar och omklädningsbyggnad. Skötselansvarig: Idrott och service
Sibborpssjön Faciliteter: brygga, TC och omklädningsbyggnad. Skötselansvarig: Idrott och service
Stafsäter, Stora Rängen OBS! 10-15 minuters promenad genom en kohage från p-platsen till badplatsen. Faciliteter: brygga, TC och grillplats. Skötselansvarig: Idrott och service
Viggeby, Järnlunden Faciliteter: brygga, TC, omklädningsbyggnad. Skötselansvarig: Idrott och service
Därför ska det bli gott att ta sig en luring snart som jag tycker jag ör värld :P

Näta helg är jag extra om någon skulle bli sjuk då får jag rycka in ,det är fina pengar att få in utan att behöva svettas bara snylta åt sig extra pengar det gillar jag haha

Chao Janne






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar