lördag 11 juli 2009

Lördag


Hejsan igen ! Att nyss har vaknat för att ha fått i sig lite kaffe & en macka är det bästa på morgon för att vakna till ordentligt för att titta ut från fönstret ser att det är skitväder ute fy fan säger jag bara tycker synd om de som har nu sem som ska få lida ej solen titta fram för att göra folk ofta glada :).

Nu så måste jag skriva om en trevlig & rolig sak som hände mig efter jobbet i går fredag efter en dusch & en kall Loka *s* ..Jag var nere vid spelboden där jag bor för att köpa mig ett dyngskort för att ta en resa till Norrköping för att hälsa på en gammal jobbarkompis som bor i en skön lya på Klockartorpet som jag har snokat reda på innan :) via nätet förstås på min hemliga sida haha..Jag var förstås tvungen att ringa den kompis fråga vad hon gjorde när jag stod för att vänta in tåget från rescentrum LKPG som snart skulle komma in.Efter 25 min så var jag i Snoka staden ,för att bara invänta 3 min c.a på spårvagnen som tog en jävla tid att åka dit jag skulle hela 20 min ,när jag kom fram så skicka jag ett sms att jag nu var framme ,en glad kompis kom gånde med språng för att krama om varnadra för att säga det var ej går vi sågs utan det var hela 4 årsedan vi sågs .Jag fick även träffa 2 st trevliga kompisar till Marre ena kompisen var gravid som snart ska ha en knodd .Det vart mycket skratt ,vi gick senare till en pizza för att äta lite ta lite dryck med förstås för det var underbart väder i den underbara stad .Den andra kompis till Marre kom senare på kvällen det vart mest prat om data för han är som jag en data nörd *asg* ...Det var min Lördagkväll med trevliga nya vänner & en glad kompis

Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar