torsdag 2 juli 2009

Torsdag

Hejsan bloggtime igen !
Att jobba i hop med marskatten då tar det ofta tid tex i dag för att köra ut lite vatten till djur som ska ha sitt så de ej törstar i hjäl sig ingen riek att jag gör i den reafart att jobba med Harryboy *s*..K:K slog mig en pling under midagen för att fråga hur långt vi hade hunnit för att ge dessa djur vatten ....Sedan fråga den dumme fan om jag kunde åka upp till ryd för att städa eftersom det hade kommit dretmål ....Jag kunde ej hålla mun för att säga det hinner ej jag för jag går hem kl 14.30 ...Ok sa den dåre ....Sedan att ta hem wc rullar som snart börjar ta slut ska vi kanske torka oss i arslet med corren efter som han ej orkar läsa sin berömda pärm för att inhandla saker ....i stället så ska den boulbana bli klar så han får en extra stjärna hos bosse bula ml....jag börjar undra om han ej har fått värmeslag den gök *asg*
mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar