lördag 1 augusti 2009

Behöva jobba extra *s* !




Hej hej igen dax igen för att fylla på bloggen lite med jobb som man ej ska ha när jag har sem dum som jag är så är jag hjälpsam av mig vad får jag för det måtro *s'?


I går kväll eller eftermidag ringde en eller sms rättare sagt för en har kunnat knäcka den pers lösen på 2 st ställen där hon är inloggad för att chatta eller skriva till vänner kan även vara en kärlek på gång som jag tror det är även Linda .Hon råka sitta oskyddad ingen brandvägg så jag skicka över en länk till den tjej så hon kunde ladda ner det program som är gratis firewall .Senare på kvällen fick jag ett logga från en tjej som har skrivit att facebook from med i dag ska ta betalt det var inga dåliga summor för att logga in & göra quiz hela 1500 kr för varje inloggning ,1800 kr för varje quiz undrar hur många tror på sådant ? Inte jag i allafall men att det en dag kommer kosta pengar kan jag gissa rätt på ,brukar ha rätt på de saker synsk som jag är *asg*


Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar