måndag 31 augusti 2009

Måndagsjobb


Så var det nu måndag igen dagen är färdig med inom jobbetsdag.Börja som vanligt att städa herr & damsidan ganska tidigt för att inna läsa corren ,ta en kopp kaffe plus en macka innan att vänta in en personal från Cafet som ska larma av O öppna för att jag ska kunna städa av 'även där inne ,var tvungen att pröva nya mini-kombimaskin som de har köpt inne på cafet dessa små är ej jag van med att ha utan stora för att sitta på :) :Men det går ej inne på detta cafe då skulle jag ej få plats sj där inne *s*.Efter städet så vart att jobba med TB för att ta bort lite bräder som ej var så bra vid p- Platsen Vidingsjö infart det jobb var ända fram till fruskost.Efter frukost så var jag ,Harry & Kurt för att hämta våran nya 4 hjuling som vi hämta ute vid Tornby eftersom den andra som vi hade blev stulen under min semster.Det var det jobb det som jag han med under dagen precis lagom jobb för att vara måndag :P

mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar