söndag 20 september 2009

Frissan & ölkväll med kompis


Hejsan i går så vart det ej att skriva någon blogg för orka ej skriva om något ,men nu så kommer det stället ,jag var under förmidagen hos frissan för att göra mig snygg igen som jag ej skulle vara det innan *s*?.Efter som jag är en kund på det ställe som jag klipper mig så vart det 20 kr rabbat det låter ej mycket men lite i allafall då räcker det till en bamse korv med bröd på stan _) .Under kvällen så plinga en kompis till mig fråg om jag ville komma över till han för kompisen var barnledig ,det vart några st öl att ta med han sedan prata om gamla minnen massa skratt vart det med för vi ses ej så ofta för har man barn då blir det ej så mycket festa av .Dessa ggr vi ses då blir det roligt för att prata loss lite om vad som har hänt då är vi som värsta kärringer 'asg*

Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar