söndag 6 september 2009

Handla billigt


Nu för att ha handlat en del på nyöppnade Netto en bit från mig på cykel som tar med normal fart c.a 15 min .Det vart att handla en lite extra som kassler ,skinstek för under 40 kr kg lika bra att passa på att handla in extra för att ah .till matlåder en att äta ute som ej är gratis precis .Just det många har skickat mejl hur den levade blomma jag fick av Sivan & Nett goda vänner som jag ska kunna sköta ej vattna för ofta så den blir förstörd .Lika bra att lägga ut den foto så ej ni tror jag ljuger om den att ha fått *s*
Sedan har jag fått en uppgift att skicka mejl när jag vattnar den grönsak till Nett & Sivan

Janne

1 kommentar:

  1. Haha.. ja där är den ju, hoppas att du kan sköta den väl nu, vi valde en lättskött växt :) Kram

    SvaraRadera