torsdag 15 oktober 2009

En lugn dag

Ser härligt ut i den ångerbastu :)

Torsdag som det är i dag så är det nu fart på tvätten hos mïg som är gansdka vanligt att ha om ej den fan är bokad för att få ta den tvättstuga på fredagar efter jobbet vid 12.00 tiden som jag ej gillar att ha den dag det är bättre att ha den på torsdagar tycker jag,jag var även snäll morse för att sätta på maskin till Pinto som ville ha en tröja tvättad så det var bara trycka på knappen för att få fart på den maskin till han även senare hänga i den värmeskåpet på 3-4 timmar för att den skulle torka så snäll är jag *s'*.Det var en lugn dag för mig på jobbet för att kunna ta det lugnt för att städa på området jag har på morgon även hinna hjälpa Kurt Lj för att ta 2 st wc åt han inne på cafet som hade som vanligt sovmorgon inte öppna fören kl 10.00 som de gör varje torsdag :).Sedan vart det vanliga vi har att gå en promenad på 1,8 km som var under den dag som gick runt familjespåret Jag,Gäsa ,Classe & Harrold den tripp tar c.a 30-45 min att gå,medan K.K Kurt & Leffan åkte som vanligt för att simma sedan sitta i ångbastun som en sägar andra ord sitta i ångerbastun *asg*

Mvh Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar