söndag 18 oktober 2009

Lörrdag & Söndag

Denna blomma fick far av mig & Linda

Godmorgon !

I går Lördag vart det att ej skriva nåtgon blogg för att vara upptagen hela lördagen nästan det som hände var att åka ner till city till X-Change för att växla swe-eur för nästa fredag den 23-9-2009 blir det att åka med stångåbuss till shopping resa till Tyskland igen för att köpa hem lite juldryck för bra prise mot dyra swerige ,när jag kom hem så var jag tvungen för att skriva ut lite saker för att ta med på den resa för att veta sedan efter många ggr att det brukar vara långa köer i dessa budiker så lika bra att förbeställa allt som går förtid .Medan jag har gjort mina tjänster så var Linda nere vid J-Lunds blommster butik för att köpa en grönsak till min farsa som vart 67 år i går det vart fika för hela famijen senare när både broder ,frugan & dotter kom med för att fira farsan det vart tårta ,kaffe ,läsk mm .Kl 17.00 så gick jag & Linda i väg för att svira om lite för att vi skulle väg på en fest som vart rolig som vanligt med vänner som vi ej ses så ofta för de har som många andra olika tider att jobba en del har nattpass bara jobba .

Mvh Janne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar