måndag 26 oktober 2009

Matlåda & Jobb

Den här röda vin var gratis som Linda fick & en jobbarkompis till mig

Skönt att komma hem från jobbet efter att ha gjort många timmmar som vanligt 10.30 timmar som vanligt att städa området jag har som ej var så farligt att komma till en del apelsinskal låg på govlet i bastun även hos herr avdelningen på golvet fast det finns papperskorgar lägga detta skal lika fan så ska de ligga på golvet vet jag ej varför folk ej kan slänge det på golvet?

Även den dag så har det vara att köra ut spån på röda spåret då ej TB var med för han hade annat att göra den dag då vart det classe som fick rycka in för att dra ut spån med mig ,Leif & Harrold som kör traktorn,det känns i ryggen efter en sådan dag även armar att dra ut de spån som nu är ej långt kvar att dra ut bara 1 km kvar så är röda spåret klart.Att komma hem från jobbet då se att matsäcken är klar sedan att se matlåda med är klar som fröken Linda fixa till mig för hon råka få en flaska rött när jag ändå var för att shoppa lite under helgen den flaska var ändå gratis så det är löjligt att Linda ska ha fixat till min matlåda som vart fläskkarr'e med potatisgratäng plus matsäcken med tills morgon 3 smörgåsar med medvurst som pålägg inte undra på att jag älskar den tjej att ha som gillar att dona ,laga matlåder om jag ej har tid eller lust att göra.
Mvh janne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar