lördag 21 november 2009

Shoppa behöver ej

Hakepi har fin mat om man vill ha snabmat ute

Denna Lampa köpte jag





Gomidag igen !! Att sitta nu hos Linda för att lyssna på lite jul-låtar via ett program som heter Winamp som jag även har i min pc hemma .Vi var för att shoppa lite saker som jag skrev förut i morse ,det vart att inhandla nya cykel-lysen till mig för någon ej kunde ge fan att stjäla dem när jag var bota bara några min förra veckan ,även vart det att köpa en liten bordslampa för förnya sig lite som amn måste göra i bland den lampa köpte jag på Claes Ohlsson som bara kosta mig 149 kr ,till slut efter att ha gott en runda på stan så smaka det gott med lite mat i kistan vi skulle äta på Burgerking men det vart på ett annat ställe ett favo ställe på Ågatan som då heter Hakepi där det vart en super god burgar-tallrik med pommes förstås & en stor Cola .Att shoppa behöver ej bli så dyrt utan allt gick till för mig under 400 kr

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar