onsdag 23 december 2009

2 Hjuiling i snö :(


När kl ringde hos mig fick jag se att det var en massa snö ute c.a 10 cm ,att ge sig väg lite tidigare för hinna till jobbet för ej varken stora vägar var plogade då är det ej lätt att vara en 2 hjuling som ska till jobbet räkna med att det vart svordomar på den väg för hinna tid för ej stressa på jobbet som jag ej gillar att göra .Det vart ej så farligt sedan när jag kom fram för att städa ,skotta snö fram till cafet plus fick hjälp av T.B för att kunder skulle få sin julgröt som skulle vara kl 09.00 idrotthuset hade beställt för att äta då vill de nog komma fram ,skulle se ut det om de fick skotta sig fram till Vidingsjö cafe för att äta julgröt då skulle de snart stå i corren hur vi sköter oss *asg* .Det vart lite över hos mig då passa jag på slänga på sand så ej kunder ej halkar omkull det skulle Ncc ml göra likdant för höll på att sätta mig på arslet när jag hoja till jobbet för varken var plogad eller grusat därför tog den resa 45 min .

140x350 Campaign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar