söndag 27 december 2009

Lära sig blogga


Bloggtidningen

Fler & fler har börjat att blogga för att kända som Bloggbella ml.Visst är det skoj att skriva lite i sin blogg som även jag gör då c.a 2-3 ggr om dagen för att skriva av mig lite som är ej ett dugg hemligt som alla kan läsa som vill det?
Att fler har läst min sida kan jag se via bloggtoppen som jag sj tycker är jätte roligt att många läser min blogg som jag ej hade gissat att det skulle vara så många som mellan 21-30 st varje dag.Ingen har lärt mig att skriva blogg .Nu så finns det en tidning för att köpa hur man ska lära sig att blogga,jag undrar hur många som köper sådan tidning inte jag i allafall kommer ej köpa den tidning ,eftersom allt finns redan på nätet hur man ska lära sig skriva blogg så dum är jag ej köpa sådna tidningar *s*


3h - Leaderboard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar