fredag 29 januari 2010

C.a 20 kr för varje mat ,dryck


Att laga till egna matåder är smidigt sedan så kan man tjäna massa kr extra för ge andra resturanger mellan 60-90 kr för en lunch när man kan laga till egen matlåda för c.a 20 kr = 100 kr veckan för att välja dryck själv om man vill ha vatten ,läsk att köpa ,själv så köper jag dryck för 3 kr på kneget till min lunch att ta med ofta ,inte för att vara snål för matlåder har jag gjort så många år så det sitter ännu i blodet för att ta med en lättmatlåda som inte behöver vara oxfile varje dag för det skulle inte jag ha råd med inte ens kungen *s*.Hos mig blir det ofta pasta ,fisk ,kött ,pära = potatis & korv olika kok eller stekta ink grönfoder som gurka,majs ,paprika mm
Tjäna pengar med zanox Shop@

1 kommentar:

  1. Bra sätt att vara ekonomisk, samma här, jag fixar matlådor till mannen och det finns alltid en del i frysen. Kram

    SvaraRadera