torsdag 28 januari 2010

Helt slut i kroppen

Kurt Lj
Gäsa

T.B


Leif




Gomidag jag hade ställt kl på 03.30 i går kväll för jag visste vilket helvete det skulle bli att Cykla till jobbet,innan jag stack väg till jobbet med blå fran så passa jag på att ringa våran trakorförare Härold om hur det såg ut från mitt fönster ingen vacker syn må jag säga c.a 15 cm snö oplogat på gångbanor så det var bra att att sätta på cykeln vid 03.55 för att hinna i tid till jobbet men det gick inte så bra utan fick le hojen en bra bit utan att ljuga 2 km för ingen väg var plogat den tid på dygnet:(.När jag kom fram efter 45 min så var, det bara att svira om till arbetskläderna för att börja öppna på alla ställen ,städa efter städet att börja smått att skotta snö ,kl 05.30 fick jag hjälp av T.B för att få den mesta snö innan cafe folket ska komma som med ska börja jobba c.a 07.00. kl 05.50 stämpla Gäsa in för för att hjälpa T.B & mig för att få bort snön.Inte nog me dsnö så var det bara att åka upp till ryd för att forsätta då var det jag ,T-b ,Leif & Kurt Lj plus K.K som hade äran för att köra ena traktorn för den andra var redan upptagen av Härold .Det är inte undra på att jag nu är slut i kroppen *s*
3j - Skyscraper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar