söndag 21 februari 2010

Amigos !!!

Blå faran





Det är inte så att jag vill gå ut en för att handla lite saker men måste ändå gå ut under dagen för att köpa batterier till min Blå fara som behöver ha ljus för det var lite kass såg jag när jag cykla till jobbet i fredags morse tidigt som tur vad så vart jag inte stoppad av ett blå ljus då skulle den dagslön gå åt helvete *s*..Precis nyss så har jag laddat på min mobil & Lindas med via nätet det vart denna gång Amigos som vi brukar ta varje gång vi ska ut på kulurresa som vi ska åka fredag kväll för att shoppa lite godsaker till påsken för inte springa in på glasbanken = Sytembolaget dit har vi inte råd med att gå till för de har inga tillbud där inne *s*

Skaffa Comviq Surf - för endast 299 kr ingår Surfsticka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar