fredag 26 februari 2010

Skönt att ha ledigt !!!!




Cider


Jp Kostar c.a 24 kr st



Godmorgon skönt att ha lite ledigt för att kunna ta ut lite kompledighet 5 timmar denna dag för även ha 6 timmar till att kunna plocka ut dessa timmar tänker jag inte skänka bort *s*.21.00 i kväll blir det att resa av till Heiligenhafen som ligger 2,5 mil från puttgarden ,Linda åker med sin pappa till där bussen går från medan jag åker med en bra granne att ha som skjutsar mig & hämtar med .Dessa resor är ofta trevliga det blir en del skratt ,lite party för att smaka på som har handlat .Hunger kommer senare då smakar det gott med hemmagjorda mackor som Linda har gjort ordning .
NetOnNet - kolla alltid med oss först!

1 kommentar:

  1. Klart att de inte skall skänkas, själv har jag nästan 40 timmar att plocka ut men det får bli senare då jag ändå är sjukskriven nu. Hoppas att ni får en trevlig resa. Kram

    SvaraRadera