torsdag 25 mars 2010

Vårstädning !!!!!!







Godmidag alla !!!!
Denna dag börja med att ringa en jobbarkompis kl 04.30 morse som hjälper mig att städa inne på cafet varje Torsdag för denna dag är mera att göra en vanligt .
Efter städet så passa jag & Gäsa på att gå en promenad 1.8 km våran friskvård som vi har varje Torsdag .Kl 09.30 c.a då vart det lite vårjobb för att grus för att underlätta inför nästa vecka då det är vårstädning på hög nivå är det sagt för en maskin ska komma sopa rent allt grus på p.platsen andra ställen mm.
Det fick bli även lite vårstädning hemma men jag hoppa över mina fönster att putsa det får bli en annan dag .
Snart är helg igen skönt,på lördag ska jag till broder ink övriga famijlen för att fira broder ,frugan Maria som fyller år denna mån ,utan broder som fyller år 1 April .Under kvällen så är jag & Linda bjudna ett trevligt party med mat hos ett par kompisar som ska bjussa på påskmat :)
Kram
3e - Fullsize Banner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar