onsdag 21 april 2010

Dagen gick som en dans !!!







Goafton den här dag gick som en dans inga skuggor.
Har man rätt folk att jobba hop med då gör allt mycket lättare ,som denna dag att kratta upp grus en stor gräsmatta för sedan köra bort med skottkärra för att tömma inne skogen c.a 20 m in så det inte syns den hög som vart .
När jag kom hem så vart det att hjälpa Morsan & Farsan att betala räkningar via nätet för som går fort c.a 5 min jobb som jag kan ta 1 ggr mån för att hjälpa mina föräldrar för inte behöva skicka kuvert postgiro eller bankgiro som kostar en del extra för de :O
Därför gör jag den tjänst till Morsan & Farsan för att de ska slippa skicka väg dessa kuvert :)

160x600 Campaign

1 kommentar:

  1. Härligt med sådana dagar.. OCH jag har haft en sådan dag med var ju i närheten av dig ju ;) Ha en fin kväll *kram*

    SvaraRadera