fredag 30 april 2010

Sträcka på sig !!!







Att jag är en gruppbas för Peter & Magnus som är nya arbetskompisar för att göra jobb hop städa uppe vid Ryd ( Gäller inte Fredagar) då har Magnus & peter egna händer själva att städa medan jag själv har mitt att tänka på att göra precis samma jobb där vi byter om ,äter mat mm .
Extra basen sa till mig morse för att sköta fredagsrundan för att Haråld hade inte tid för han hade ett jobb köra ut bryggor till Bergs badet medan K.K är Bulgarien för att sola njuta .
Eftersom Peter är döv så fanns det som tur vad en tolk som kam meedela peter vad vi säger vi andra,sj så skriver jag via mobil eller block för att han ska kunna se vad som ska göras när det gäller jobb mm.
Det som kom fram under det möte morse är att alla inom Idrott & Service ska ut för att resa till kålmården 10-6-2010 för att titta på djur ink äta frukost & Lunch .
Dessa resor är trevliga som vi gör varje år före sem en fin morot för ett gott jobb hop org .
Det är inte undra på att jag gillar jobbet för att få göra olika saker inte göra samma sak varje dag då skulle jag bli galen *s'
Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar