fredag 28 maj 2010

En stor dag för Morsan !!!




Godmorgon !
I dag så är det en stor dag för Morsan som blir 65 år = Pensionär .
Så det gick åt att vara ledig denna dag från mitt jobb för att hjälpa till lite ink handla lite hem till Morsan & Farsan som ska laga till Smörgåstårta för att bjuda oss nära .
Linda & jag satt för några dagar sedan för att kolla ut blommor som ett bud ska köra ut då hitta vi en som kommer passa morsan bra .Detta bud kommer under dagen som inte morsan vet om :)
Senare under kvällen ska jag åka till Tyskland för att shoppa lite då får Linda vara ensam hemma eller gå till en kompis som jag kan gissa hon gör .
Kram & Trevlig helg
3j - Skyscraper

1 kommentar:

  1. Åhh, hon fyller år precis vid morsdag, då kan ni fira henne dubbelt upp :) Ha en trevlig helg på er, själv skall jag jobba. Kram

    SvaraRadera