torsdag 20 maj 2010

Fillingar via Bud !!!!




Det vart ingen heldag att jobba för att vi var dålig med folk .
Jobb vart det ändå denna underbara dag att jobba t-tröja ,dagens jobb efter frukost blev att sätta upp fårstaket (Rävkullen) om det nu vart klart vet jag inte för vissa åke hem vid lunchen medan 3 st var kvar för att fixa till stängel som kan vara bökigt må jag säga .
När jag städa hemma säå ringde tel för ett bud skulle komma med en pak till mig ,nyfiken som jag var när budet hade lämnat det pak till mig fick jag se ett par sexiga Björn Borg Fillingar för att ha haft namnsdag för några dagar sedan .Sådna fillngar skulle jag inte ha råd att köpa ,Jag vet nu vad dessa kallsonger kommer från (Linda ) som vill se mig lite sexig kanske en fredags kväll *s*
Kram
zanox Partner värvar partner

1 kommentar:

  1. Snygga.. klart att hon köpte dem till dig, hon vill ju se något alldles extra ;) Kram

    SvaraRadera