söndag 21 november 2010

Dessa Ocnr är en plåga


Godmorning !
Hemma igen efter ha hjälpt mina föräldrar med dessa räkingar som är ett helvete när dessa Ocnr är små knappt små kunna läsa av det är en plåga när ålder komma uppåt .
Inte ha friska ögon själv då kan jag fatta hur äldre har det dagens läge :(.
Som jag har sagt till Morsan & Farsan är det något som ni vill ha hjälp med ställer jag upp för att ha fått hjälp mina ungdom gäller det att ställa upp så länge föräldrar finns liv .
Till något annat trevligt fått e.post som jag trode var skräp -post så var inte fallet utan få 15 % rabbat när man kan beställa mat från olika resturanger via nätet ska inte sticka under stolen att det händer men inte allt för ofta .
Kram
Registrera dig gratis nu och tjäna pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar