söndag 14 november 2010

Vad gör man inte för sina kära ?


Godmorgon !!
Det var inget trevligt väder går hela dagen regn & blåst :(
Kl 07.40 c.a ringde en jobbarkompis till mig om jag ville hjälpa han med sin tv alla kanaler var borta hur det hade gott till vet i fan?
Cykla till jobbarkompisen fast det var busväder regn & blåst .
Efter 1 timme kunde han se på tv igen alla kanaler sitta på plats :)
Fsst jag inte ville ha pengar för det jobb fick jag ändå en summa pengar 100 kr som tack för hjälpen .
Själv så tycker jag att man ska hjälpa sina kära & nära kompisar ml när tid alla tänker inte så långt utan bara tänka på sig sitt eget .
Resten av dagen blev det film titta på tv ink surfa på nätet .
Kram alla ha en fin Söndag
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

1 kommentar:

  1. Snällt av dig att hjälpa han, jag brukar få rycka ut till mamma så fort hennes kanaler försvinner ;) Ha en fin Söndag. Fira Far kan jag tro. Kram

    SvaraRadera