söndag 28 november 2010

Vad sägs kunna spara 500 kr på några min?




Godmorgon !
Gårdagen var jag över hos en kompis för att ta ett par bira ha allmänt trevligt :) Vi ses inte så ofta eftersom att ha olika arbetstider .
Kompisen har märkt att datan börjar bli seg & konstig på sista tiden :(
Efter en titt scan genomgång med Avast hitta inga virus precis som jag kunde gissa till mig innan att Avast skulle kunna hitta för har haft det virusprogram :O
Efter förslag ta bort Avast det blev fria händer ,kunna ladda ner Comodo internet security är gratis få både ett av det bästa Brandvägg & helt underbart Antirusprogram :)
Comodo fick scanna igen datan hittade 3 st trojaner & 1 st Mask som inte Avast hittade medan Comdo hitta dessa fulingar på några min .
Skulle man köpa security hos Symantec eller hos andra stora skulle det kosta c.a 500 kr om året medan Comodo är precis lika bra som alla andra stora till & med bättre en andra stora bolag :)
Kram alla
728x90 Campaign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar