lördag 25 december 2010

3 året rad







Godmorgon allesammans !
Även det här blev det min tur att vara Tomte ge bort klappar till familjen medan jag själv var ute en stund köpa 1 ask cigg inom (parantes)det här år blev Ewelina lite rädd för Tomten släppte efter ett tag när klappar kom mera mera till den 3 åriga tjej som är nu vuxen tro det själv måste pröva andra hur långt att kunna gå :).
Eftersom Tomten var snäll det här år fick han massa god mat för att orka bära den stora säck med klappar .
Mat är något jag sätter värde på mera en dessa klappar att få men ändå trevligt att få något trevligt skadar få en choklad ask ,vägg kalender & pengar .
Nästa vecka ska jag till Broder & Maria hjälpa de med datan Mini Pc som de fick julklapp det år det jag ska hjälpa de med blir windows uppdate sedan ta bort virus program Symantec Norton som bara vara fri 30 dagar sedan ska det pröjas c.a 600 kr för allt ska vara frid fröjd igen 1 år .Efter en titt Symantec Norton ml stora bäst som de tror utan mitti mot urkassa :(.
Alla som jag har lagt in Panda Cloud nöjda eftersom är uppdate hela tiden hitta nya som gamla virus .
Panda Cloud har fått fina respons ink inte ta ut massa minne från datan ;)
NetOnNet

1 kommentar:

  1. Maten och familjemys är det trevligaste. Lite klappar är inte heller fel, men inte så viktigt.

    SvaraRadera