måndag 13 december 2010

Brev från Skatteverket


Förra veckan fick jag ett brev från Skatteverket då inte vara ensam de ville ha lhg nr (Folkboföring) att ha på sig 14 dagar att skicka in lhg nr märkligt att de inte kan kolla sådant sj via nätet på varje pers :(?
På vägen hem gick jag in till Stångåstaden för att be om mitt lgh nr som jag fick,märkligt det som står på min dörr gäller inte utan ska vara helt annat lhg nr som finns skrivet via hyresavin .
Ack ack det vara att logga in hos Skatteverket sedan skriva in pinkoden ink lhg nr sedan skicka .
Skönt att ha det gjort så inga andra brev kommer från dessa otäcka myndighet som kan få för sig en massa dumheter *s*
Kolla alltid med NetOnNet först!

2 kommentarer:

  1. Vad konstigt, det borde ju kunna vara det som står på dörren tycker man. Skönt att ha det avklarat. Kram

    SvaraRadera
  2. Att de ska krångla så där :/ Låter fånigt, men har hört från andra om ett sådant brev.

    SvaraRadera