torsdag 30 december 2010

Skönt att











I går var jag över hos Broder ,Mariea & kidsen några st timmar .
Medan Mariea tog med sig dessa små ner till staden var bara jag & broder kvar hemma som jag hade lovat att hjälpa de med sin data (Mini Pc ) uppdate windows win 7 ink lägga in nya program plus göra en meladress via hotmail .
Allt gick kanon bra som tack för hjälp blev det en Lasagne.
Frugan till ringde Broder fråga hur det gick nyfiken flesta damer är *s*
Marie & Kidsen var nere City shoppa lite äta mat på en China resturang där jag inte skulle sätta min fot äta med pinnar haha.
Sent går kväll fick jag svar från broder via E-Post att han var nöjd det lilla lärdom han hade fått under dagen .
Det är skönt att inte behöva säga fler ggr hur man ska göra så länger man inte går in på farliga sidor ink inte ladda ner något om man inte är säker
Nu ska jag palla mig ner till tvättstugan fy fan så roligt *asg*
NetOnNet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar