söndag 13 mars 2011

Ett fall för Lyxfällan


Godmorgon !
Gårdagen blev det en del shoppa köpa hem en ny Madrass Jysk eftersom den äldre var några år nacken inte undra på att ha ont ryggen händer ofta när jag ska upp ur bingen den här natt blev en underbar sömn :).
Medan vara Ikano /Ikea kliva in hos Teknikmagasinet kunde hålla fingrar styr hitta en underbar & snygg fast vara lilla fanns bara kvar >---> Inte svårt slå till fint erbjudande få köpet hela kittet ge 890 kr stället 1190 kr :)
Kl 19.00 ringer tel en kompis ringer till mig lust komma ner till Alyna .Vissa saker gå mot stå utan cylka till det ställe beställa Black & White ink 2 st extra stora öl Norrlands där rök 240 kr hade jag inte räknat med den här Mars Månad .
Inte hade jag räknat med få extra 1800 kr skriva blogg = Provison visst lönar det sig skriva saker & ting´...Utan dessa 1800 kr hade jag inte kunna köpa dessa saker ink ha en trevlig kväll :)..Stället komma med hos Lyxfällan skämma ut sig via tv .Chao Kramen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar