onsdag 27 april 2011

Komma ur en dusch


I bland undrar jag hur en del tänker ..När jag cykla förbi ett ställe som vi har hand om fick jag se någon idot hade slängt hushålls soper 2 st påsar buskar ..Det blev åka dit efter städ ...Inte nog med dessa påsar blev det sopa hop grus ,sand ink glas..Vid en lekplats nära Lasse Livs Vidingsjö...Typiskt skullle det börja regna gör inte lättare få upp allt blir som en gegga = lera .
När väl stå duchen ringde det på dörren ..Hm ringer nu ?
Det var grannen som hade svårt få upp en kork från vin flaska ..Efter duchen slut var jag över 5 m hjälpa till få upp den sketna kork..Var tvungen hämta min egen vin open till slut gick den upp ,även olycka hända en fläck rödtjut kom på tröjan ..Glad blev ändå grannen att korken gick upp efetrsom dotter fyller år i dag
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar