tisdag 5 april 2011

Nygammal

Ännu en dag färdig 9.5 tim arbetsdag ! Fsst vara kort om folk gick allt som det skulle ändå ..Magnus var på resa till Ullared det visste vi innan jag & peter därför börja vi städa Vidingsjö först sedan cafe vi-sjö medan vi var på plats ink pers var tidig kunna larma av mm. En skol klass skulle grilla den dag Ryd ..Det blev ta med 2 st säckar ved till Grillplatsen inne skogen nära Glyttinge där de skulle ha trevligt den dag ..Kl gick lite över 07.00 öppna upp alla dörrar Ryd Motion Centrum sedan städa av det ställe ..Allt såg rätt så bra ut skönt slippa jaga hjäl sig ändå ska jobb utföras så inga klagåmål komma :) Innan fruskosten tog jag mopeden kolla över p.platsen Vidingsjö visst det blev en del hitta skräp så här års kommmer allt fram efter vintertiden tex hitta en sop-påse från Coop extra med dyligt i mjölkpak mm . 09,40 fick jag med mig Håkan som har jobbat förut Vidingsjö duktig pers även rolig .Har varit hemma ett tag på grund av sjukdom säger inte av . Nu till våren gillar många kunna grilla .Vi han med 2 st ställen städa av grillplatser Vidingsjö ink ha skratt hop om vissa saker en hemlis mellan oss 2 :) Nu vet jag en som väntar på ett skönt bad ;) Kramen

1 kommentar:

  1. Kan tro att ett skönt bad passar bra efter en sådan dag på jobbet. Kram

    SvaraRadera