lördag 21 maj 2011

31 år sedan



Går dagen fre blev lyckad äta gott ink dryck ..Onykter att blev inte så farligt guchelov som sägs Östergötland *s*.
Jag vill inte skämma ut mig när det var en del tjejer /damer på samma fest ..Det slog mig en signal träffat henne förut men vad vart?
Till slut kom det fram att hon har facebook vara vän med en som jag har på listan..Inte nog med det allt kom fram vi goda vänner c.a 31 årsedan allt kom fram gott samma skola / lekt hop när vi var småkids ..Natten blev lång kom säng c.a 03.00 ..Skulle göra ärende på stan växla pengar till Eru ska ut att resa lite till Tyskland :)..Innan city blev det en underbar frukost få i sig ..Om någon timme ska jag till Tannefors Alanya ta en planka ..Vet en till som ska dit :)



Kramen
Navigation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar