fredag 27 maj 2011

Jag säger bara det



Godmidag !
Inget kan slå fel att säga det är fredag igen underbart :)?
Inga större förändringar via jobb ännu en dag att ha städ dag alla ska trivas
ovanligt fort gick det städ inne hos oss den här dag inte undra på att nu är det ganska torrperiod utomhus det gillar jag *s*
Men det jag inte gillar är att ha tvättstugan sådan dag som är klar nu...Skulle ha haft den går dagen säå blev ibte fallet någon annan hade stulit min tid ;(..Synd att vara så snäll att avboka tiden som jag skulle ha haft kl 12.00..Kunde varit så jävlig att slängt ut tvätten sedan inte den pers kunna hämnta sin tvätt ;O
Nu till något trevligare i kväll blir det resa av igen till underbara fina /goda Tyskland handla godsaker inför midsommar & sem
Kram alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar