fredag 17 juni 2011

Gäller vara smart



Godmidag nu tar jag helg härligt :)
I dag slapp jag städ inne hos oss utan Magnus tog det jobb stället inget jag klagar över slippa *s*..Under fredags mötet morse ser det ljus ut för oss alla ligga bra till enligt schema ...K:K frågade vem vill åka med peter skräprundan tömma papperskorgar Ryd ,Motorbåtshamn ink hämta säckar från snicken ?
Jag var inte sen säga att få följa med på den turne händer inte för ofta då gäller det vara smart & snabb så ingen annan tar den plats från en *asg*
Vissrligen luktar det fan ute Gärsta Verken där alla säckar ska brännas det är inte är för lång tid där max 5 min .
När hemkommen ska bilsn spola av =Städa av flaket med högtryck inte trevligt att lämna över ett skitig bil från säckarna går ofta sönder där både ena & andra ligger i allt från Hundskitpåsar till Matrester



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar