onsdag 27 juli 2011

Även den bästa



Tittade på klockan går morgon fick se klockan var 04.50 helvete med försova sig :O
Börja jobba kl 05.30 med rask fart snabbborsta gaddarna slänga nar matlåda o frukostlådan ryggsäckan ..Ändå hinna logga in på jobbet innan kl slå 05.30 var där 10 min innan ..Även den bästa kan försova sig har hänt nu 2 ggr på 28 ¨år arbetslivet dock då aldrig kommit försent :).
Inte nog med jävulskap blev åka med 2 st till Brokind klippa ner buskar för pumphuset skulle målas för det var vanlig ordning klotter .
Det jobb tog mig över 6 timmar ta ner det buskage turen var att ha med Slysax & Trimmer slås med brännäslor o tjocka grenar hänga över pumphuset minst en m skulle tas bort för att kunna måla det jävla hus .
Svettig o dan komma tillbaka till v-sjö blev inte något gjort för mig efter sen lunch kunna ta .
I dag blev det klippa gräsmatta lekplatsen c.q 100 m från Lasseslivs ,trimmat bort ogräs från boulbanorna v.sjö
Efter lunchen var det bara Jag & Ludde kvar vi åkte ner till Vid.sjö by trimma gräs runt träd ,stolp ..Det är fan end el inte kan ta upp sin hundskit efter sig få tröjan ,byxor mm full med hundskit luktar fan ..Tänker fan inte cykla hem med den lukt utan ta en dusch på jobbet det får de pröjsa 30 min dusch ink byta om till privata kläder .
Kram
Computer_Laptop_540x380

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar