tisdag 11 oktober 2011

Blåslampa i röven


Blev inte så lång tid i dag på jobbet ..Ända han vi med det vi skulle göra nästan .
Ett jobb blev uppskjutet på grund av att inte finnas mopder till alla .
Stället gjorde jag & Magnus litet ryck fylla på jord dessa hål barnens skog ..Inga dåliga hål utan kan nästan slänga ner 2 st människor .
Kl 11.30 ringde rörmokaren till mig eftersom läckte vatten från wc ink ha stopp skulle komma c.a 13.00 höll tiden kom redan kl 12.50 :)
Allt var nästan klart tappa han en liten sketen skruv utan hitta den ..Blev åka hämta en ny sådan ...Då ringer tel dolt nr på tel hos mig ( Vem helvete ringer nu?
Svara som jag inte gör annars säga namnet utan säga helt annat hos Nordh
En herre frågade mig om jag var Janne ..Nej han jobbar sade ja med ett flin utan höra & synas eftersom det var ett Elbolag Elon ..Inte första ggr dessa ringer de är som en blåslampa i röven på mig en varm sådan *s* ..Fast har sagt inte intresserad lik som fan ska de ringa :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar