fredag 29 maj 2009

Fredag




Goeftermidag fredag som är så skönt tycker nog de flesta som ej jobbar helger mm? vad har hänt i dag måtro för att skriva lite i bloggen?


Jo det här har hänt i dag att vi har grattat en jobbarkompis som heter Kurt Ljung som fick av all jobbarkompisar & underbara cafet 5 st presentkort på 100 kr st & blommor från cafet som Lena hade fixat till den herre ,sedan vart det att hurra för han ,äta en underbar smörgåstårta med kaffe ,kaka till.Det var jobbet det att skriva om städet skiter jag i att skriva för det gör jag varje dag ändå så jag skriver ej om det roliga *s'* ..Snart så kommer Linda hem med efetrsom vi ska ut för att resa i natt till Tyskland med buss ,då måste vi ha lite måltid i oss innan vi åker vi ska ta en tripp ner till 7 -23.00 för att ta lättmåltid som potatismos med korv & dryck inte öl kan jag nu skriva '*asg* ..För det kommer det nog bli ändå på resan hem för att provsmaka lite på olika drycke som ska hem tilll sverige lagom mängd så man ej ska behöva gå till dyrbolaget .Kl 21.00 så ska jag möta min chafför som ska skjutsa mig / hämta mig i morgon när vi kommer hem igen.Lindas Pappa ska hämta fröken samma tid nästan som jag ska åka med A:J.Lindas Platsmamma ska hämta fröken i morgon när vi är nästan på g till Linköping igen för den resa som ofta är hur trevliga som helst inget stress .Har vi tur så ska vi möta för första ggr ett par som ska åke med till det ställe vi ska till i natt.De är i från Västragötaland eller skriva skaraborgslän från Mariestad de ska åka med Sjömansbuss som är från Örebro vi ska vara c.a samma tid på det ställe i Tyskland i morgon bitti för att shoppa lite godis mm *asg*
Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar