lördag 30 maj 2009

Lördagskväll / Shopping


Godkväll nu så är vi hemma igen jag & Linda från Tyskland där vi nu har varit för att shoppa lite godis mm .Resan gick jätte bra vi var nere i Tyskland kl 06.30 i morse där stod det redan 3 st bussar från olika län som tex en buss som är ö-känd från Göteborg där de ska ha en resturang som åker med den buss som lastar en massa öl mm då är det ej en platta utan c.a 5-6 pallar ,sedan köpa fulvodka på Aldi eller Penny minst 100 tals kartonger som det är 6 st flaskor i varje kartong det vet jag allt eftersom jag har sj sett dessa flaskor i dessa kartonger *s* ...Nu så kommer det bästa att skriva om den resa ,jag & Linda har chattat med några st på ett ställe på nätet som vi visste de skulle åka på en sådan resa till Tyskland med en annan buss .När vi kom ner till Tyskland så stod även den buss som har åkt via Västragötaland Sjömanbuss med en stor släppkärra efter sig ,då fick vi se att de höll på att plocka in sina varor som de redan har handlat.Efter vi med var klara med vårat köp så tog vi en korv med bröd & en öl utanför Calle för att prata lite granna sedan ge en stor kram till detta par som vi har skrivit med i c.a 7 mån.När vi skulle åka så åkte även den andra buss då vart det att äta fich and strips för mig & Linda ,andra paret som vi satt med tog korv & pommes & dryck som vi gjorde med för ej vara sämre en andra *asg* ..Det vart sedan att ge en kram igen för att skiljas åt ,för att säga vi måste ses igen för att ha trevligt i hop ....Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar