torsdag 23 juli 2009

Lugndag

Goafton igen nu så var det nu dax att skriva blogg igen ! Micke & Ieif passa på under förmidagen att köra ut vatten till fåren & en del andrta djur som ska ha vatten fast det har regnat en del ,sedan efter frukost så åkte de vidare till Ryd för att trimma bort de häga gräs som ska var som höghus '*asg* .Sj så har jag haft en ganska bra dag att ta bort lite buskar som har växt in på tennisbanan hos oss vidingsjö sedan lånat K:k trimmer för att trimma bort lite gräs med som ej var så fint att se på som nu är borta ,jag tog även en tur att åka bort till Coop Extra för att panta våra backor med flaskor sedan köpa hem 3 st backar med läsk mm som kan gå åt omd et ska bli hett när jag & Gäsa har sem ':P ..Nyss så har jag haft min stuga sedan städat hemma med --Så nu väntar en under gör skön dusch ....Chao Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar